Vanliga frågor
Hur lång tid tar det att få min beställning?
Försändelsen kommer att lämna lagret inom 1-3 arbetsdagar och våra normala förväntade leveranstider är 4-11 arbetsdagar. OBS! Beställningar lagda på helger skickas tidigast på måndagen efter.
Vilka betalmetoder tar ni emot?
Vi tar emot betalningar från Visa, MasterCard och Klarna, men kontakta oss gärna om du har frågor om andra betalningsalternativ.
Hur kan jag spåra min beställning?
När er beställning har skickats från vårt lager kommer vi att skicka sändningsinformation med försändelse-ID till den e-mailadress som anges vid beställningen. Vänligen kontakta oss om du inte har mottagit ditt försändelse-ID och det har gått över 2 arbetsdagar.
Hur kan jag få en återbetalning?
Om du inte är nöjd med din beställning finns vi här för att hjälpa dig! Vänligen följ dessa steg för att starta en retur:
- Kontakta oss: Hör av dig till vår kundsupport inom 30 dagar efter du mottagit din beställning, detta gör du genom att skicka ett e-mail till kontakt@lillaskatt.se och skriv ner din beställningsinformation och anledningen till returen.
- Retunera produkten: När den är godkänd kommer vi guida dig vidare i processen. Se vänligen till att produkten är i originalskick och i sin originalförpackning.
- Bearbetning av retur:När vi mottagit den returnerade produkten kommer vi inspektera den och informera dig om statusen på din återbetalning. Om returen är godkänd kommer återbetalningen behandlas och pengarna återförs via den betalningsmetod du använt vid köpet.
Om du har ytterligare frågor, vänligen kontakta vår kundsupport. Din köpupplevelse är vår prioritet!